Aprire un franchising Miss Sixty

aprire in franchising

Per chi vuole mettersi in proprio ed aprire un negozio nel settore della moda o abbigliamento la scelta è tra acquistare la merce, come un commerciante tradizionale, oppure aprire un negozio con la formula del franchising conto vendita !
Il franchising conto vendita offre la grande facilitazione di non dovere acquistare (e pagare !) la merce e riduce quindi al minimo i rischi. In questo sito troverete i migliori franchising selezionati per chi vuole aprire un negozio di abbigliamento, scarpe, bambino intimo ed accessori.

Per visualizzare correttamente il sito Abbigliamento in franchising è necessario l'aggiornamento dell'Adobe Flash Player®.
Clicca qui per scaricare l'aggiornamento.

Richiedi il contatto di un nostro consulente

Nome:
Cognome:
Telefono:
Cellulare:
E-mail:
Città e pr.:
Nr.Abitanti:
   
Dati negozio
Hai già un negozio?    
Mq:     Nr. vetrine: 
Indirizzo:
Note:
Dichiaro di avere letto ed approvato la normativa sulla privacy, ed acconsento al trattamento dei dati personali.
 

Miss Sixty Franchising

Azienda

Miss Sixty è un brand del gruppo SIXTY S.p.A. is an internationally famous denim and fashion Group, based in Italy.
SIXTY innovative lines are distributed worldwide in the coolest and trendiest boutiques, department stores and in our SIXTY flagship stores.
SIXTY is extremely innovative and very attentive to details: its strength lies in the differentiation of its brands in the market, which are all independent and strategically autonomous.
SIXTY is a unique universe divided into two main worlds: the FASHION WEAR division - characterized by collections with a creative approach focused on experimentation and innovation and the AUTHENTIC WEAR division - where brands are identified by their strong traits and historical heritage, a tradition of high quality and technological garments, which respond to the specific needs of urban life

  

Format e stile

SIXTY Business-to-Business proposal for franchising is aiming at the development of ability and experience of each partner, proposing a customized business pattern, made to maximize the profitability of the investment, according to the needs of the affiliate/franchisee. This is a new winning approach, where the partner has an absolute leading role. The ideal partner for Sixty Franchising project has a multi-year experience in Retail management, is enthusiastic and passionate about the brand and has deep knowledge of local market.

I punti vendita

SIXTY stores are designed to transmit the brands identity characterized by individual concept. Vocation for research and stores design are essential for garments visibility, especially if enriched with accurate and stylish details so as to connect the brand world and the customer perception through an extraordinary shopping experience. Refined details and unique piece of vintage furniture make the store sophisticated and exclusive. Shop area should be at about 80-100 m2 for mono-brand store and 150 m2 for multi-brand shops, with wide store frontage, located on the main streets of big cities, in high-profile department stores with large attendance or in renowned touristic areas.

  

Richieste

Condizioni

Location Da 80/100 mq a oltre 150 mq per uno store multibrand, ampie vetrine in grandi città e vie di intenso passaggio
Esperienza richiestaPreferibile ma non necessaria
Garanzie richieste Fideiussione bancaria
Fee ingresso
  

Vantaggi

Condizioni

Eclusiva di zona
Formazione
Layout punto vendita con progetto
AssistenzaInformatica, visual, allestimento negozio e vetrine
Riassortimenti Periodici

Aprire un negozio in franchising Richiedi info per aprire il tuo negozio in franchising Abbigliamento in franchising Intimo franchising Franchising benetton Aprire un negozio bambino Les Lolitas Negozio Borse Contratti franchising.